altHüdraulilisel vintsil on elektrilise ees mitmeid eeliseid. Näiteks on hüdrauliline vints kasutatav pikemate perioodide vältel. Seda just sel põhjusel, et tööks vajalik energia ei tule mitte masina aku pealt vaid ammutatakse hüdralilistest kanalitest – näiteks roolivõimendist. Vints iseenesest on kasulik muidugimõista neile, kelle teed viivad läbi raskestiläbitavatest teelõikudest või kelle hoibiks on nt. Offroad.

Samm 1 – ühenda vintsi haakekonks

Ühendage haakekonks ja tross võimalikult kindlalt. Kuna vintsi kasutamisel on töös väga suured jõud võib tross puruneda ja Teile või masinale viga teha.

Samm 2 – mootor tööle

kuna enamik hüdraulisi vintse kasutavad tööks roolivõimendist saadavat survet siis on vajalik, et mootor töötaks. Tõmmake peale käsipidur ning võtke käik välja(seda soovitame eriti jälgida automaatkäigukasti omanikel)

Samm 3 – kasutage juhtpulti

Hüdrauliliste vintsidega käib tavapäraselt kaasas juhtpult, millel on erinevate värvide või muude markeeringute abil ära seletatud selle kasutusviis. Väga levinud on sissekerimise nupu roheline värv. Kui peaksite jõudu juurde vajama, on tavaliselt käivitamise/sissekerimise nupu kõrval kohe midagi pöördnupu sarnast, mille abil saate veokiirust korrigeerida. Lisaks eelmisele kahele on juhtpuldile kollase või punase värviga ära märgitud ka nupp, mis peatab vintsi ja lülitab selle taas neutraalasendisse.

Joomla SEF URLs by Artio

Käesolev kategooria on neile, kes igapäevaseks liikumiseks kasutavad autosid või motoriseeritud kaherattalisi. Siit leiate nõuandeid enda liiklusvahendi hooldamiseks, remondiks ning probleemide ennetamiseks....

Loe edasi

Sissejuhatus Mootorite üle kuumenemiseks on mitmeid põhjuseid. Enamasti on tegemist kasutaja poolse hooletuse või teadmatusega. Kuigi põhjused mootori üle kuumenemiseks on suhteliselt lihtsad ning kergest...

Loe edasi

Pirnid   Levinud viga mida inimesed teevad on see et kõrge kelviniga pirne peetakse "vingemateks". Tegelikuses on asi vastupidi.   Mida suuremad kelvinid seda vähem valgust ja luumeneid on....

Loe edasi

Kui olete värskelt soetanud auto kuid eelmise omaniku sigaretisuitsu lõhn on istmetesse kulunud, soovite Te sellest tõenäoliselt kiirest vabaneda. Selleks on välja töötatud mitmeid häid kemikaale, mis...

Loe edasi

Kõik antud kategooria artiklid

  • Veermik & ülekanne
    • Amortisaatorite kontrollimine

      Amortisaatorid võtavad enda kanda kõik tee konarused ja hoiavad Teie auto kenasti teel. Nagu muud komponendid autodes, kuluvad needki ning peale mõnda aega tuleb need ohutuse eesmärgil välja vahetada. Selleks, et välja selgitada, kas amortisaatorid vajavad vahetust, oleme välja toonud paar viisi. Mine sõitma Tavaliselt ei panda autos sõidule keskendumisel tähele paljusid hääli, mis indikeerivad probleeme. Sellepärast soovitame minna ja teha väike tiir oma tavapärast marsruuti mööda ja juba autosse...

    • Auto ratta vahetamine talvel

      Pole just palju inimesi, kelle meelest ratta vahetamine poleks tüütu, olgugi, et tegemist väga lihtsa protseduuriga. Veelgi tüütumaks osutub see jäistes ja lumistes konditsioonides, sest sellega kaasnevad mitmed komplikatsioonid ja ohud. Lumes või jäätunud teel ratta vahetamisel peaksite olema valmis, et auto või tungraud võivad libiseda. Kuna Teie jalgealune on samuti suhteliselt libe siis võib ette tulla ka enese käpulikäimisi. Alljärgnevas artiklis toome välja mõned näpunäited ja tehnikad, mida...

    • Hüdraulilise vintsi kasutamisest

      Hüdraulilisel vintsilon elektrilise ees mitmeid eeliseid. Näiteks on hüdrauliline vints kasutatav pikemate perioodide vältel. Seda just sel põhjusel, et tööks vajalik energia ei tule mitte masina aku pealt vaid ammutatakse hüdralilistest kanalitest – näiteks roolivõimendist. Vints iseenesest on kasulik muidugimõista neile, kelle teed viivad läbi raskestiläbitavatest teelõikudest või kelle hoibiks on nt. Offroad. Samm 1 – ühenda vintsi haakekonks Ühendage haakekonks ja tross võimalikult...

    • Lämmastikuga täidetud rehvid - plussid ja miinused

      Lämmastiku(ohutu gaas, hingame seda igapäevaselt) rehvidesse pumapamine on järjest rohkem levimas tavakasutusse. Sõjatööstuses, lennunduses, kosmoseprogrammides ja autospordis on seda kasutatud juba aastaid. Järgnevalt toome välja lämmastiku kasutamise plussid ja miinused. Plussid 1.Auto käsitlemine Lämmastik parandab Teie auto juhitavust. Selle kasutamine rehvide täitmisel annab väikse eelise libedates teeoludes nagu lumel, rahe või tugeva vihma korral. 2.Kütusekulu vähendamine Lämmastik...

    • Miks hooldada käigukasti ja ülekannet?

      Parimad põhjused, miks Te peaksite oma auto käigukasti ja muid ülekande osi hooldama on kütusekulu vähenemine, suurendatud jõudlus, pikem ülekande eluiga, auto turuväärtuse suurenemine ja mis kõige olulisem – puuduliku hoolduse tõttu tekkinud kulukate vigade vältimine. Alljärgnevalt selgitame neid põhjuseid täpsemalt. Ökonoomsus Kui Teie auto käigukast ja muud ülekande osad on korralikult hooldatud, kulutate Te vähem kütust. Korralikult hooldatud ülekanne võimaldab sujuvamat sõitu ja väiksemat...

    • Millised rehvid sobivad Teie sõidustiiliga?

      Tavaline arusaam rehvidest piirdub nende musta värvuse tunnistamisega. Tähelepanu nende tööle ja sisule ei pöörata tavaliselt enne, kui avastate mõne neist purunenuna. Lihtsalt kirjeldatuna on rehvid suruõhu anumad, mis ümbritsevad Teie auto velgi. Tegelikult oleneb neist see, kui suure koormaga Te teele asuda tohite, mis kiirusega sõita saate ning kui mugavalt Te end seda kõike tehes tunnete. Järgnev artikkel aitab Teil teha järgmisi rehve ostes parim otsus....

    • Mis vahe on automaat- ja manuaalkäigukastil

      Ilmselged erinevused nende kahe vahel on nähtavad autosse istudes. Neist erinevustest, mida visuaalsel vaatlusel ei erista, räägime järgnevalt. Töörežiim – Automaatkäigukast Automaatkäigukastil on 5-6 tööasendit, enamjaolt kasutatakse neist kolme: Park, Reverse(tagustamine), Drive(sõidupositsioon). L ja 1,2 asendid viitavad Drive’st madalamatele käikudele. Neid on sobilik kasutada järsakutelt üles sõites või startida raskemaid veoseid vedades. Kõiki neid käike võite sisestada peatumata....

    • Piduriklotsid - keraamilised vs kevlarist

      Nii kevlarist kui keraamilistel piduriklotsidel on omad plussid-miinused. Teile sobiva leidmine oleneb mitmetest faktoritest. Alljärgnevalt toome välja kriteeriumid mida järgides saate teha parima otsuse. Suutlikkus Kevlarist piduriklotsid on tehtud orgaanilistest materjalidest ja on seega veidi pehmema seguga. Sellest tulenevalt on nad sobilikumad väiksematele autodele ja rahulikku sõidustiili viljelevatele juhtidele. Suurematele sõidukitele ja agressiivsema sõidustiiliga juhtidele sobivad...

    • Pidurivõimendi kontrollimine

      Pidurivõimendi kontrollimine on autohoolduse üks tavapäraseid osi. Järgmisi samme läbides saate teha kindlaks oma auto pidurivõimengi seisukorra, kindlustades probleemideta sõite. Vajalikud tööriistad: Tangid Puhastuskalts Pedaal Kui olete täheldanud, et piduri töötamiseks peate piduripedaalile ebatavaliselt palju rõhku avaldama, on tõenäoliselt pidurivõimendis probleeme. Sarnaste vigade indikaatoriks on ka veidrad hääled piduri vajutamisel. Vaakumi kontrollimine Kuna pidurivõimendi töötab...

    • Rehvihoolde kaks tähtsaimat tööriista

      Oma koduses kuuris või garaažis peaks Teil olema kindlasti mõned vajalikud tööriistad auto igapäevaseks hooldeks. Rehvihoolduses on kaks tähtsaimat tööriista pump ja baromeeter. Baromeeter Baromeetri abil saate kiirelt kontrollida, kas Teie rehvirõhk on normaalne. Rehvi seisukorda kirjeldab kõige paremini rõhkutase. Suhteliselt mugav on seda kontrollida alati, kui täidate tanklas paaki. Tegemist on küllaltki odava kuid vajaliku seadmega. Pump Baromeetriga saate küll rehvirõhu teada kuid pumba...

    • Viis pidurite häälitsemise põhjust

      Tehes oma igapäevaseid toimetusi võite autoga linnas või maantel sõites järsku kuulda pidurdamisel vilistamisele sarnast häält. Eriti tavaline on see väikestel kiirustel. Järgnevalt toome välja 5 põhjust, miks pidurid selliselt käituvad. Uus auto Värskelt komplekteeritud auto pidurid on sisse kulumata. Enne, kui piduriklotsid on piduriketta või trumli järgi kulunud tuleb läbida kuni 100km. See ei pea alati nii olema, kuid on väga tavaline. Kui uue auto puhul „kriuksumine“ paari päeva jooksul ei...