Hüdraulilisel vintsil on elektrilise ees mitmeid eeliseid. Näiteks on hüdrauliline vints kasutatav pikemate perioodide vältel. Seda just sel põhjusel, et tööks vajalik energia ei tule mitte masina aku pealt vaid ammutatakse hüdralilistest kanalitest – näiteks roolivõimendist. Vints iseenesest on kasulik muidugimõista neile, kelle teed viivad läbi raskestiläbitavatest teelõikudest või kelle hoibiks on nt. Offroad.
Samm 1 – ühenda vintsi haakekonks
Ühendage haakekonks ja tross võimalikult kindlalt. Kuna vintsi kasutamisel on töös väga suured jõud võib tross puruneda ja Teile või masinale viga teha.
Samm 2 – mootor tööle
kuna enamik hüdraulisi vintse kasutavad tööks roolivõimendist saadavat survet siis on vajalik, et mootor töötaks. Tõmmake peale käsipidur ning võtke käik välja(seda soovitame eriti jälgida automaatkäigukasti omanikel)
Samm 3 – kasutage juhtpulti
Hüdrauliliste vintsidega käib tavapäraselt kaasas juhtpult, millel on erinevate värvide või muude markeeringute abil ära seletatud selle kasutusviis. Väga levinud on sissekerimise nupu roheline värv. Kui peaksite jõudu juurde vajama, on tavaliselt käivitamise/sissekerimise nupu kõrval kohe midagi pöördnupu sarnast, mille abil saate veokiirust korrigeerida. Lisaks eelmisele kahele on juhtpuldile kollase või punase värviga ära märgitud ka nupp, mis peatab vintsi ja lülitab selle taas neutraalasendisse.