purunenud_rehv

Rehvide korrashoid ning nende seisukorra eest hoolitsemine säästab Teid probleemidest nagu rehvi purunemine, rehvide kahjustamine jms. Ebanormaalselt kulunud rehviga sõitmine on kõigile autojuhtidele ebameeldiv ning sellest tulenevad kahjustused veermikule(sillad, vedrustus, puksid) tihtipeale kulukamad kui uued rehvid. Ennetamaks probleeme, mis röövivad Teie aega ja raha soovitame jälgida paari põhimõtet:

  • Hoidke rehvirõhk normaalrõhu piirides. Vastav rõhk on rehvitootjate poolt kätte saadav ning ka auto kasutusjuhendis ära märgitud. Rehvi ebakorrapärane kontaktpind sõiduteega kulutab rehvi kiiremini ja võib lõppeda rehvi purunemisega.

  • Kontrollige oma rehvide seisukorda paar korda kvartalis või kui kahtlete nende seisukorra headuses. Rehvimuster peab olema ühtlane ning vähemalt 3mm kõrgune. Rehvist ei tohi välja paista niite või traate, mis asuvad selle konstruktsioonides.
  • Vältige tänavaid, kus on rehvide purunemise oht(halb teekate, ehitusobjektide lähedus jne)
  • Kontrollige oma sõiduki pidureid. Valesti kalibreeritud pidurid kulutavad rehve ebaühtlaselt ning sellega suureneb rehvi purunemise oht.

Kokkuvõte

Rehvide eest hoolitsemine on lihtne ning tunduvalt odavam kui hooletusest tingitud probleemide kõrvaldamine. Rehvide purunemisel võivad kannatada saada Teie auto veljed, pidurisüsteem, vedrustus, sild ja palju muud. Mõistlik on taolisi probleeme ennetada, kuna ring uusi rehve võib olla märksa väiksem väljaminek kui vaid ühe rehvi purunemisest tingitud probleemid eelpool nimetatud veermiku osadega.

Joomla SEF URLs by Artio

Käesolev kategooria on neile, kes igapäevaseks liikumiseks kasutavad autosid või motoriseeritud kaherattalisi. Siit leiate nõuandeid enda liiklusvahendi hooldamiseks, remondiks ning probleemide ennetamiseks....

Loe edasi

Sissejuhatus Mootorite üle kuumenemiseks on mitmeid põhjuseid. Enamasti on tegemist kasutaja poolse hooletuse või teadmatusega. Kuigi põhjused mootori üle kuumenemiseks on suhteliselt lihtsad ning kergest...

Loe edasi

Pirnid   Levinud viga mida inimesed teevad on see et kõrge kelviniga pirne peetakse "vingemateks". Tegelikuses on asi vastupidi.   Mida suuremad kelvinid seda vähem valgust ja luumeneid on....

Loe edasi

Kui olete värskelt soetanud auto kuid eelmise omaniku sigaretisuitsu lõhn on istmetesse kulunud, soovite Te sellest tõenäoliselt kiirest vabaneda. Selleks on välja töötatud mitmeid häid kemikaale, mis...

Loe edasi

Kõik antud kategooria artiklid

  • Probleemide ennetamine
    • Auto lukkude määrimine

      Üks autohoolduse olulisi osi on auto ukselukkude eest hoolitsemine. Seda just sel põhjusel, et autode uste lukud on suhteliselt roostetamis- ja kiilumisaltid. Oma neljarattalise sõbra eest hoolt kandes saavad lukud tõenäoliselt vähima tähelepanu osaliseks. Kuna luku puhastamiseks ja õlitamiseks ei piisa selle välimise otsa hooldamisest vaid peaksite auto ukse sisemisest küljest seda tegema, käib see paljudel üle jõu. Lukkude õlitamise vajalikkuse mõistmine Lukud, nagu muud metallist pinnad,...

    • Auto talvine hoiustamine

      Kui olete otsustanud, et ei soovi oma sõidukit talviste imadega kurnata, peaksite järgima mõningaid talvise autohoiustamisenõuandeid. Juhul, kui jätate oma neljarattalise sõbra hooletult mitmeks tuisuseks kuuks seisma, võib juhtuda, et kevadel on temaga uue hooaja alustamine mitmeti raskendatud. 1.Puhasta auto sisemus Jättes aasta kõige karmimaks perioodiks oma auto seisma, peate kindlasti terve masina nii seest kui väljast. Autot sopast, tolmust ja muust säärasest puhastades soovitame erilist...

    • Auto valmisolek kevadeks

      Lumi hakkab vaikselt taanduma, ilmad lähevad päikselisemaks ja kevad hakkab jalga ukse vahele seadma. Tegemist on ajaga, mil kodustes majapidamistes lükatakse aknad valla ja alustatakse kevadise suurpuhastusega. Seejuures ei tohiks unustada oma sõidukit kevadeks puhastada ja hooldada. Olenemata sellest, kas teostate hooldustöid ise või palkate selleks spetsialisti, peaks hoolde lõpuks olema külmast talvest ja suurtest lumevallidest räsitud masin valmis kevadest suvekuumusesse tuiskama....

    • Auto valmisolek suveks

      Päikselised ilmad meeldivad kõigile, kuid suvekuumus on peale külma talve viimane asi, mida Teie auto vajab. Suvised ilmad, tänavatel lendlev tolm ja kiirendusi täis linnaliiklus on Teie autole kurnavad. Lisage sellele  väsimus külmast talvest ja tehe annab kokku suurenenud sõiduki rikke võimaluse. Seda tõenäosust saate vähendada korralise hooldusega, pealegi suureneb tänu sellele auto hilisem väärtus. Enamus järgnevatest hooletest on suhteliselt lihtsad, osad vajavad mõningasi teadmisi...

    • Auto valmisolek suvisteks reisideks

      Paljude perede jaoks on suvi just see aeg, mil külastatakse kaugeid sugulasi, käiakse koos matkamas ja kasutatakse vanemate puhkust ja laste koolivaheaega perekeskis reisimiseks. Selleks, et koosveedetud aeg võimalikult meeldiv oleks, on Teie neljarattalise pereteenri seisukord sama oluline kui koht, kuhu suundute. Samuti on oluline, et kõik vajalik oleks reisil kaasas, juhuks kui mõni probleem kontrollist läbi peaks olema lipsanud. Oma reisi edukuse kindlustamiseks saate enne reisi teha...

    • Kaheksa avarii põhjustajat

      Iga autojuht peab liiklusse asudes järgima ohutu liiklemise reegleid. Isegi kui olete tähelepanelik ja ettevaatlik autojuht, ei pruugi teised liikluses osalejad seda olla. Järgnev artikkel toob välja 8 kõige tavalisemat põhjust, mille tõttu saavad inimesed igal aastal viga, suuri majanduslikke kahjusid ning halvimal juhul surma. Kui järgite järgnevaid lihtsaid ohutusnõudeid suurendate te tõenäosust, et Teil ei teki neid probleeme kunagi. Joobes juhtimine Vältige igal võimalusel joobes ja...

    • Kas Teie auto aku on suveks valmis?

      Kas teadsite, et kui väline temperatuur on umbes 30 kraadi siis Teie auto kapoti all jõuab temperatuur 60 kraadini? Kui suur on olnud selle aasta kõrgeim temperatuur? Iga kord kui väline temperatuur jõuab sellise tasemeni, puutub Teie neljarattalise sõbra aku kokku temperatuuriga, mis vähendab ta eluiga väga suurel määral. Akuhape hakkab sellise kuumusega kiiremini aurustuma ja korrosioongi on soodustatud. Kokkuvõttes – aku eluiga väheneb. Enamjaolt kardetakse külma talve, kuna autoakud...

    • Kasulikud esmaabitarvikud autos

      Olenemata sellest, kas olete naine või mees, noor või vana, sõidate igapäevaselt autoga tööle või kasutate autot vaid nädalavahetusteti, on asju, mis peaksid Teil alati igaks juhuks autos olema. Kuigi Te ei kasuta neid esemeid igapäevaselt ja eriti tihti, olete tõenäoliselt probleemide tekkides väga tänulik, et neid Teie pagasiruumis leida võib. Tegemist pole väga kallite esemetaga. Enamik ei võta ka autos palju ruumi. Põhimõtteliselt on keerulie leida põhjust, miks neid endale mitte soetada,...

    • Kuidas kasutada "krokodille"

      Kui Teil on võimalus autos hoida vaid üks tööriist siis olgu selleks „krokodillid“. Krokodillidega saate oma auto käima ka olukorras, kus aku on tühjaks saanud. Kui olete tee äärde jäänud ja kaasas on paar „krokodille“ paluge mõnel mööduval autojuhil end aidata. Kõigil autojuhtidel tekib vähemalt korra nende staaži jooksul olukord, kus tuled on liiga kauaks põlema unustatud või makk aku tühjaks kulutanud. Olgu probleem seotud eelevatega või on aku halvas seisukorras, „krokodillidega“ saate oma auto alati...

    • Kuidas vältida rehvide purunemist

      Rehvide korrashoid ning nende seisukorra eest hoolitsemine säästab Teid probleemidest nagu rehvi purunemine, rehvide kahjustamine jms. Ebanormaalselt kulunud rehviga sõitmine on kõigile autojuhtidele ebameeldiv ning sellest tulenevad kahjustused veermikule(sillad, vedrustus, puksid) tihtipeale kulukamad kui uued rehvid. Ennetamaks probleeme, mis röövivad Teie aega ja raha soovitame jälgida paari põhimõtet:

    • Miks minu diiselauto (külmaga) normaalselt ei tööta?

      Peamine probleem: auto ei käivitu või käivitub külmaga kehvasti. Eelsoojendusküünlad soodustavad auto käivitumist, mitte ei käivita autot, st mittekorras küünaldega muidu korras diiselmootor käivitub, kuid oluliselt kehvemini, sõltuvalt temperatuurist vahetult peale käivitumist rohkem või vähem tossates ja longates. Sissepritsehetk mõjutab oluliselt diiselmootori tööd, sh käivitumist, oluline on, et pritsehetk oleks õige, põhimõtteliselt on see sama nagu süütehetke tähtsus bensiinimootoril. Ka...

    • Mis juhtub kütuse lõppemisel

      Mis juhtub, kui Teie autos saab kütus otsa? See millised on tagajärjed, sõltub peamiselt Teie auto mootori tüübist. Varasematel aegadel, kui auto kütus otsa lõppes, tuli lihtsalt veidike juurde tankida ning sõit võis jätkuda. Kuigi oli olemas võimalus, et paaki kogunenud mustus võis kütuse lõppemise korral kütusepumba neelu ummistada, ei olnud see tavaline ning tavaliselt jätkus sõit peale lisakütuse tankimist. Probleemid tänapäevaste autodega Paljud uued autod kasutavad kütusepaaki ja selle...

    • Mootori ülekuumenemise põhjused ja selle ennetamine

      Sissejuhatus Mootorite üle kuumenemiseks on mitmeid põhjuseid. Enamasti on tegemist kasutaja poolse hooletuse või teadmatusega. Kuigi põhjused mootori üle kuumenemiseks on suhteliselt lihtsad ning kergest ennetatavad, on nende tagajärgede eest hoole kandmine tunduvalt keerulisem ja kulukam. Ülekuumenemine on peamiselt tingitud jahutussüsteemi ebaefektiivsest töötamisest. Selles artiklis toome välja peamised põhjused ning abinõud selle...

    • Ohtlikud lõhnad autos

      Kui olete viimasel ajal auto juures täheldanud uusi või ebatavalisi lõhnu, tasub välja selgitada kust need tulevad. Mõningaid auto vead annavad enesest teada just sel viisil. Selle pärast soovitame mõningate järgmiste lõhnade korral tähelepanu pöörata oma neljarattalise sõbra seisukorrale.

    • Ohutusnõuded turvapatjade kasutamisel

      Installerides autosse turvapadja või ostes auto, millel see standardvarustuses, suurendate Te autos reisijate turvalisust väga suurel määral. Turvapadi on tehtud väga elastsest materjalist ja ta avaneb avarii korral ülisuure kiirusega. Turvapadja ülesanne on avariis kaitsta reisijaid nii autos olevate esemete kui ka auto enda eest. Koos turvarihmaga päästavad nad igal aastal elusid. Kuna turvapadjad „plahvatavad“ lahti väga suurel kiirusel, on neil omad riskid. Valesti kasutades on nad autos...